2009. január 31., szombat

Függőségek

Ezt a díjat Kismolly-tól kaptam, nagyon köszönöm, hogy gondoltál rám!

A szabályok szerint meg kel osztanom 5 függőségemet veletek. Akkor kezdem is:
- állatok (főleg kutyák)
- kézimunka (xszemes, varrás...)
- csoki (Gombóc Artúr szerint: tejcsoki, étcsoki, fehércsoki, lyukas csoki, kerek csoki.. :)
- kv, illetve tea
- számítógép (internet, filmek, és a többi).

Meg kéne neveznem még 5 embert akinek tovább adnám ezt a díjat. Ilyenkor mindig nehéz helyzetben vagyok, hisz annyi mesés blog van. Úgyhogy adnám ezt a díjat mindenkinek, aki megfordul nálam, illetve azoknak ahol én fordulok meg :)

4 megjegyzés:

  1. Szia...jatekba hivlak, kerlek nezz be hozzam:-)

    VálaszTörlés
  2. Ügyesen kivágtad magad..hogy ez nekem miért nem jutott eszembe!
    "aki megfordul nálam,illetve azoknak ahol én fordulok meg"

    VálaszTörlés
  3. Nagyon helyesek lettek az új kis xszemek, megérte a kontúrozásra szánt idő!:)

    A díjhoz pedig gratulálok, tényleg nagyon diplomatikus voltál!

    VálaszTörlés
  4. Kösz lányok! Elina, holnap felrakom azt is, köszi mégegyszer, és Neked is Baboo, remélem már jobban vagy!

    VálaszTörlés