2009. november 14., szombat

Ez meg az

Elfelejtettem mutatni a haloween-es képemet, aminek a mintáját az xszemesbolttól kaptam. még pár hete böködtem ki gyorsan, hogy csináljak valamit csak úgy, ne csak a kötelezőket:

I forgot to show you my haloween stitch. I wanted to stitch something just for fun, so here it is :)

Elkészültem Judit fűszeres kendőjével is - meglepően gyorsan ment..

And I finished Judit's herb RR piece. Surprisingly I managed it very quickly..

Aztán ismét meglátogatott Krisz, és festettünk egy selyem kendőt az ősz jegyében, bár szerintem a festék nem volt a legjobb, legközelebb másikkal próbálkozom.

Then had a visiter: Krisz, and she showed me how to paint silk.

4 megjegyzés:

  1. Igazi őszi kendő, nagyon szép lett!
    Ügyik vagytok :)

    A Halloween-es minta is aranyos!

    VálaszTörlés
  2. Evi, please look at my blog ... I have a little surprise for you;)

    VálaszTörlés
  3. A halloweenes mintát most látom először készen. :) Mi lesz belőle?

    VálaszTörlés
  4. Köszi lányok! Bocsi, mostanság eltünedezett a netem, a melóhelyről meg nem tudok blogolni..
    Szóval a halloweenes mintát képeslapnak szántam.. Igyekszem behozni magam a bejegyzések terén :)

    VálaszTörlés