2009. augusztus 29., szombat

Swap 2

Megkaptam swap ajándékomat landi72-től. Nagyon tetszik, és elnézést, hogy csak most jutok el addig, hogy felrakjam a blogra (sőt a képet is úgy kölcsönöztem a blogjáról, az én gépemmel mostanság valami nincs rendben..)
Nagyon sok mindent kaptam, csupa szépséges és hasznos dolgog :) Köszönöm mégegyszer!!


Illetve én voltam a swap angyalkája Edige-nek. Azt hiszem, sikerült örömet okoznom a csomimmal :) Készítettem egy bannert, illetve mappát díszítettem őszi mintás képpel, valamit került a csomiba még pár apróság: színátmenetes fonalak, tea, illetve egy könyvjelző is (fotó szintén kölcsönözve)



Here are the swap present what I get from landi72, and the one, that I sent to Edige.
I enjoyed this game - just like the previous one. Thanks Nina for organizing the game again :)

2 megjegyzés: