2009. augusztus 29., szombat

Könyek / Books

A héten kaptam értesítést, hogy megjelent az új Tolda könyv, és ráadásul akciós is, úgyhogy rögtön beszereztem egy korábbi könyvével együtt :)
Ma reggel pedig a városban sétálva betévedtem egy könyvesboltba, ahol a mackós könyv volt leárazva több mint felére. így három könyvvel is gazdagabb lettem a héten :)
Már csak időt kellene találnom, hogy alkotni tudjak belőle..

A könyvek:
PRAKTIKA-KÖNYVEK: NAPSUGARAS OTTHON
Praktika-könyvek: KÉZMŰVES KARÁCSONYI AJÁNDÉKOK
Készítsünk mackót mindenki örömére

This week I got a notice, the new Tilda book came out, so I ordered with another immediatley :)
Today I was walking around the city and I went to a bookshop, just to look around, and I find this 'bear making' book far below it's original prize, so I bought it also.
I just have to find the time to make some beautiful things from them :)

6 megjegyzés:

  1. Hű-ha! jó kis vásár volt. Kellemes alkotást kívánok, habár szabadídőben én is szűkösen állok, azt sajnos nem tudok küldeni. :)
    A macikat nagyon imádom. :)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Megkaptam a konyhás ajándékot,köszönöm szépen! :))

    VálaszTörlés
  3. Képzeld megvettem a macis könyvet! Ha túl leszek a vizsgán, csinálhatnánk macivarrós talit! :D

    VálaszTörlés
  4. Tegnap volt az Országalmánál lévő könyvesboltban és el vagyok keseredve, mert szinte semmit sem találtam... Te hol vetted őket?

    VálaszTörlés